Veilig bankieren bij InsingerGilissen
In onze digitale en verbonden wereld is veiligheid een gezamenlijke verantwoordelijkheid van de overheid, bedrijven en consumenten. Bij InsingerGilissen doen we er uiteraard alles aan om uw vermogen en gegevens te beschermen. Zo nemen we uitgebreide maatregelen om u te beschermen tegen kwaadwillige of onbedoelde handelingen, fraude en dataverlies. Maar ook u kunt bijdragen aan veilig bankieren.
Lees hieronder hoe we u beschermen en wat u zelf kunt doen.
Hoe beschermen wij u?
Ontdek hoe we uw gegevens en vermogen beveiligen:
- Persoonlijke aandacht van uw Client Advisor
- Versleutelde (‘encrypted’) communicatie
- Tweestapsverificatie bij het inloggen en voor het uitvoeren van betalingen
- Meervoudige beveiligingslagen voor apps en systemen
- Training en bewustwording bij medewerkers
Wat kunt u zelf doen?
Ontdek hoe u Mijn InsingerGilissen en mobiel bankieren veilig houdt:
- Gebruik altijd sterke, unieke wachtwoorden. Voorkom hergebruik van wachtwoorden op verschillende online diensten en cloud-toepassingen
- Schakel tweestaps-authenticatie in waar mogelijk, zeker voor uw persoonlijke mailbox
- Controleer altijd het webadres voordat u inlogt op Mijn InsingerGilissen of Internetbankieren
- Installeer altijd meteen de beschikbare updates voor uw apparaten en apps
- Meld verdachte berichten of telefoontjes direct bij ons.
Veelvoorkomende fraudevormen
Herken en voorkom fraude:
Meer weten?
Wilt u meer tips en informatie over veilig bankieren? Bekijk dan ook:
Veilig online bankieren Veilig mobiel bankieren






